W roli Lidera lub Interim Managera, proponuje rozwiązania i kierunki zmian w organizacji w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu prowadzenia zespołów oraz zarządzania operacjami finansowymi.
Przygotowuję dokładny plan działania i staje się odpowiedzialna za jego realizację, bądź pomagam w jego realizacji.
Mój obszar ekspertyzy związany jest z moim ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym pracy w korporacji na stanowiskach zarządczych.
Możesz dowiedzieć się więcej o moim doświadczeniu TUTAJ
DLACZEGO WARTO ZE MNĄ WSPÓŁPRACOWAĆ
- Miarą mojej prawdy, jest skuteczność, którą udowadniam poprzez dotychczasowe osiągnięcia zawodowe, które są weryfikowalne.
- Świadomie zarządzam swoja marką, dlatego dbałość o spełnianie obietnic i jakościowe działania są moim priorytetem.
- Dbam o ciągły rozwój osobisty, więc korzystam z zasobów, które nieustannie aktualizuję, śledzę trendy i zmiany na rynku, ponieważ uczestniczę w konferencjach i analizuję raporty branżowe.
JAKICH KORZYŚCI I REZULTATÓW MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ
- Elastyczna forma współpracy, czyli niższe koszty i uwolniony etat
- Dostarczenie ustalonego efektu końcowego
- Obiektywizm, efektywność i koncentracja na celu
- Transfer wiedzy do organizacji
Więcej o projektach realizowanych przeze mnie możesz dowiedzieć się TUTAJ.
Wycena projektu dostosowana jest do potrzeb organizacji. Napisz do mnie na adres: kontakt@jolantabujnowska.pl