Jeśli potrzebujesz zatrudnić menedżera z dużą wiedzą ekspercką lub szukasz kogoś na zastępstwo…
W roli Lidera lub Interim Managera, proponuje rozwiązania i kierunki zmian w organizacji w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu prowadzenia zespołów oraz zarządzania operacjami finansowymi. Przygotowuję dokładny plan działania i staje się odpowiedzialna za jego realizację, bądź pomagam w jego realizacji.
Po skutecznym połączeniu dwóch firm i rebrandingu, została podjęła decyzja o stworzeniu Centrum Delivery w Polsce oraz powstał plan tranzycji procesów z Europy oraz Ameryki. Centrum powstawało w lokalizacji z mocno ograniczonym dostępem do wiedzy branżowej. Moim zadaniem było dokończenie tranzycji, która zakładała zwiększenie skali o ok. 200% w stosunkowo krótkim okresie czasu ok 2 lat oraz stabilizacja nowej struktury i zwiększenie wiedzy z zakresu ubezpieczeń.
Zdiagnozowałam status działań z uwzględnieniem nastrojów zespołu oraz Stakeholderów, ustaliłam zmiany w procedurach tranzycji z uwzględnieniem dotychczasowych wniosków oraz wdrożyłam onbording produktowo- procesowy skracając czas wdrożenia zespołu z 12 do 4 – 6 tygodni. Efektem końcowym było zbudowanie zespołu liczącego około 300 osób, przejęcie procesów z ponad 20 krajów z obsługą w 14 językach i ponad 25 linii biznesowych.
Stworzyłam i podpisałam SLA z obsługiwanymi krajami, co zmniejszyło ilość eskalacji oraz usprawniło proces obsługi transakcji. Poprzez realizację kompleksowych programów zmniejszyłam retencję z 35% na 7%. Przeprowadziłam re-organizację struktury, celem stworzenia klastrów obsługowych, co zapewniło optymalizacje procesowe. Przeniosłam operacje z poziomu działania per zadanie na poziom obsługi procesu: SME lokalnie w Polsce dla regionu Europy.
Zmapowałam procesy, zaprojektowałam i wdrożyłam model standaryzacyjny na poziomie transakcji, który ograniczył ryzyka na procesie, co spowodowało ok. 10% zwiększenie efektywności transakcji w zakresie czasu obsługi oraz zaprojektowałam i wdrożyłam model produktywności dla operacji na poziomie lokalnym oraz globalnym, co ostatecznie umocniło pozycję i markę obsługi operacyjnej w Polsce.
zespół projektowy, projekt manager, menadżer ds. tranzycji, menadżer ds. zarządzania zmianą
Organizacja, działała na rynku od wielu lat i miała ugruntowana pozycję. Postawione przede mną zadanie dotyczyło, ulepszenia kultury obsługi klienta na wielu płaszczyznach oraz przygotowanie do wdrożenia reformy emerytalnej OFFE. Zespół liczył około 250 osób i średni staż pracy wynosił powyżej 15 lat.
zespół projektowy, HR, coach
Globalna organizacja, zdecydowała o stworzeniu w Polsce HUB realizującego usługi AML. Zadanie dotyczyło zwiększenia skali biznesu poprzez rekrutację, tranzycję procesów oraz zwiększenie produktywności i jakości świadczonych usług.
project manager, transitions manager, head of quality, head of compliance, zespół AML
Organizacja bankowa, funkcjonująca na rynku od wielu lat, zdecydowała się na zwiększenie inwestycji. Zadanie polegało na wdrożeniu nowego i głównego sytemu operacyjnego oraz nowych innowacyjnych produktów i rozwiązań.
project manager, IT, zespół księgowy, zespół ds. ryzyka, zespół roboczy
Globalna organizacja ubezpieczeniowa, funkcjonująca na rynku od wielu lat, zdecydowała się na rozwój nowej linii produktu w Polsce. Zadanie polegało na wdrożeniu nowego produktu we współpracy ze stronami trzecimi.
project manager, IT manager, dostawcy zewnętrzni